În Elveția, se depune efortul de a efectua reparațiile și întreținerile drumurilor fără a obstrucționa traficul. În acest scop, sunt testate radare de nouă generație care funcționează cu sisteme digitale integrate și se adaptează la limitele de viteză în funcție de situație.
Primele teste au fost efectuate la Maroggia, pe un tronson al autostrăzii A2, și până acum au fost raportate experiențe pozitive - scrie polizeiticker.ch. În locul semnelor tradiționale de viteză, au fost utilizate panouri de afișaj digital. Ca parte a proiectului autostrăzii A2, pe anumite porțiuni au fost instalate indicații care permit ajustarea automată a vitezei afișate în funcție de trafic, de la 120 la 100 până la 80 km/h. S-a acordat atenție specială pentru a asigura coordonarea dintre măsurătorile radar și variațiile automate ale vitezei pe panourile electronice, astfel încât să fie evitate amenzile incorecte pentru depășirea vitezei permise pe tronsonul respectiv.
Merită menționat că în Elveția chiar și depășirea vitezei cu 1 km/h este considerată o încălcare a regulilor.