Se introduce o dezvoltare nouă și practică la vignete.

Se introduce o dezvoltare nouă și practică la vignete.

iulie 07, 2024

Apel video pentru diverse tipuri de servicii, inclusiv achiziționarea și validarea vignetelor, precum și soluționarea problemelor și întrebărilor legate de tarifele de drum.

Noul serviciu poate fi deosebit de util pentru cei care locuiesc departe de punctele de servicii pentru clienți fizice sau pentru cei care au dificultăți în gestionarea problemelor în timpul orelor de muncă din cauza programului lor de lucru.

NÚSZ Zrt. subliniază că serviciul de asistență pentru clienți prin apel video este sigur și protecția datelor clienților este asigurată la maxim. În timpul apelului video, clienții beneficiază de aceeași experiență de asistență de înaltă calitate ca și la punctul de servicii pentru clienți fizic.

Consultanții de asistență pentru clienți oferă ajutor profesionist în gestionarea și toate întrebările care pot apărea. Prin introducerea noului canal de relații cu clienții, NÚSZ Zrt. își propune să sporească satisfacția clienților și să facă gestionarea mai flexibilă și mai rapidă.

Prin această soluție inovatoare, compania ține pasul cu procesul de tranziție digitală, care devine din ce în ce mai prioritar atât în sectorul public, cât și în cel privat din Ungaria.

Acum, datorită aplicării tehnologiei moderne, clienții pot gestiona mai ușor chestiunile legate de tarifele de drum și vignete.

CUMPĂRAREA VIGNETEI PENTRU UNGARIA